Avatar billede Peter Guru
29. januar 2021 - 14:02 Der er 4 kommentarer

Interaktivt logon

Jeg har fået aktiveret Interaktivt logon så Pc'en log og nu kan jeg ikke deaktivere det igen. Er det kun mig der har dummet mig sådan?

https://ibb.co/GkdyKp2
Avatar billede Peter Guru
29. januar 2021 - 17:31 #2
Tjae, det er ikke sådan lige at slå fra. Normalt står det på deaktiveret, men nu på den værdi jeg har skrevet. Det kan ændres fra 0 - 599940 sekunder og skriver jeg ingenting bliver ok feltet deaktiveret.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2021 - 17:59 #3
vælg 599940 - det er knap 7 døgn - så skulle der vel være tid til at slå det fra.
Avatar billede Peter Guru
29. januar 2021 - 18:18 #4
Ja, det bliver 6,9 og der har Pc'en formentlig været tændt og slukket et par gange. Hvis det heller ikke duer, så skriver jeg til MS engelske community uden store forventninger. Det kunne rettes i registreringsdatadasen. Man skal lave et dump af den før og efter og sammenligne. Det kan vist gøres i Word hvis man ikke har et specialværktøj til det.