Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 12:02 Der er 24 kommentarer

Manglende mail fra https://www.computerworld.dk/eksperten

Her for et stykke tid opdagede jeg, at jeg ikke mere fik en mail på min Outlook når der var kommentarer til et spørgsmål her.
Jeg fandt så ud af, at de var gået i min spambakke. Jeg markerede så en mail i uønsket med bloker aldrig afsender og bloker aldrig afsenders domaine.
Men de gik stadig i spambakken. Jeg markerede nu i junk, never block sender. Nu røg mailen så i min indbakke, og jeg troede at alt var godt.
Men jeg får stadig ikke nogen mail. Og nu ligger den heller ikke i spam mappen.
Hvad kan dog være gået galt. Nogen ideer? Det er lidt upraktisk, at jeg skal opdatere siden med mellemrum, for at finde ud af, om der er svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2021 - 12:06 #1
Prøv at skrive en intern besked til repox der er coadmin. Måske han kan se hvor problemet ligger.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2021 - 12:08 #2
Og det er en eventuel på eksperten jeg mener.
Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 12:44 #3
Hej 220661
Jeg forstår ikke hvad du skriver? Er det en mail jeg skal sende? Og hvad er mailadresse jeg skal skrive til?
Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 13:21 #4
Nu her jeg skrevet til redaktionen nederst på denne side. Så håber jeg de kan få en til at undersøge.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2021 - 17:52 #5
#4 Ved ikke om du får meget ud af at skrive den vej. Jeg har prøvet det en enkelt gang og fik ikke nogen tilbagemelding.
Jeg synes det virker bedre at skrive en intern besked
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/58071
Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 18:07 #6
Tusind tak. Men nu har jeg fået en mail. Så måske virker det. Og måske fordi jeg har skrevet. Gider du kommentere så jeg kan se om jeg får en mail
?
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. februar 2021 - 18:18 #7
Jeg vil da godt byde ind med en kommentar:
Testing-testing. Så må vi se om du får en mail 🤞
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2021 - 18:22 #8
Test herfra også :-)
Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 18:26 #9
Tak. Men desværre. Denne gang fik jeg ikke mails. Underligt b
Avatar billede barth Professor
01. februar 2021 - 18:33 #10
Nu kom der faktisk en mail. Så måske virker det nu. 😄
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2021 - 19:41 #11
Mail er også langsom på eksperten for mig i dag. Men klokken viser der er skrevet.
Avatar billede barth Professor
02. februar 2021 - 19:54 #12
Men nu fik jeg en mail med din kommentar. Så nu virker den. 😄
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2021 - 19:56 #13
Jeg har ikke fået mail den sidste snart halve time :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2021 - 20:55 #14
Har stadig ikke fået nogle mails :-(
Avatar billede barth Professor
02. februar 2021 - 21:27 #15
21.06 fik jeg mail.
Avatar billede barth Professor
02. februar 2021 - 21:28 #16
Og 20.06 ser jeg nu.
Avatar billede barth Professor
02. februar 2021 - 21:38 #17
Det ser ud til, st min mail 20.06 er 10 minutter efter du har skrevet.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2021 - 12:17 #18
Har du stadig problemer?
Avatar billede barth Professor
05. februar 2021 - 14:10 #19
Det tror jeg ikke. Mail klokken 12,26
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2021 - 14:28 #20
#19 Jeg oplever også stor uregelmæssighed i mail fra Eksperten, og mail fra Facebook er ikke eksisterende.
Heldigvis har Facebook en god visning i højre side hvor man kan svare på dem uden markering forsvinder ud fra de andre.
Her på eksperten der har vi jo klokken hvor man kan se om der er kommet indlæg. Desværre har funktionen her denne fejl, at når man blot læser eet indlæg så forvinder markeringen ud fra ALLE de andre indlæg, og det synes jeg ikke er i orden :-( Personligt bruger jeg webmail og har ikke program der henter ned på pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2021 - 14:30 #21
I øvrigt så burde du ligge dit spørgsmål under fejl vedr eksperten.
Der kommer ikke nogen fra baglandet her der kommenterer på indlæg her.
Det var også derfor jeg anbefalede dig en anden mulighed.
Formoder ikke du har fået noget svar den vej du er gået?
Avatar billede barth Professor
05. februar 2021 - 14:45 #22
Nej. Jeg har ikke fået noget svar. Men som sagt, ser det ud til nu at virke igen for mig.

Du kan jo eventuelt fejlmelde nu hvor du ser ud til at have problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2021 - 14:56 #23
#22 Jeg gider ikke fejlmelde et system hvor man får en mail for hver indlæg der skrives  når jeg ikke har åbnet den forrige besked.
I den gamle Eksperten der fik man kun en synlig mail hvis den ikke var læst.
Det kunne de også have gjort med den nye eksperten.
Det gjorde de så ikke.
Vedr dit svar i #22 fik jeg mail om den ca 8 minutter efter du svarede. Ca. samtidigt var der besked om den under klokken.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2021 - 15:01 #24
Jeg tror ikke Computerwold gør noget som helst for at gøre oplevelsen bedre her på Eksperten. Jeg og andre har i starten af "Den nye Eksperten" kommet med utallige forslag til forbedringer. Jeg har blevet lovet nogle forbedringer. De er blot aldrig blevet effektueret. Så nej det har jeg ikke stor tiltro til det sker.