Avatar billede jobexp68 Praktikant
06. februar 2021 - 19:13 Der er 5 kommentarer

E-mailprogram til windows10

Jeg søger et godt mailprogram til windows 10, med mulighed for at kunne gemme gamle mails lokalt på min pc. Ligesom vi kunne med det mailprogram der fulgte med tidligere versioner af windows. Jeg har kigget efter et godt og gratis mailprogram, men har ikke fundet et endnu. Håber I har nogle forslag. På forhånd tak.
Hilsen jobexp68
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2021 - 19:23 #1
Jeg har for 5 år siden brugt Mozilla Thunderbird som mail program der virkede rigtig godt.
https://www.thunderbird.net/da/

Efter jeg har fået Windows 10 og ikke har behov for lokalt at have mails, har jeg valgt Webmail på grund af mail ikke forsvinder ved nedbrud på pc. Jeg har ikke behov for den store mængde plads til mails længere.
Avatar billede Erik K Ekspert
06. februar 2021 - 21:21 #2
Jeg har brugt Thunderbird de sidste 5-6 år.
Bruger den hovedsageligt, fordi den kan håndtere flere mailadresser.

Den er stabil, problemløs og - gratis
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. februar 2021 - 21:41 #3
Thunderbird bør om muligt køre Imap og sættes op til at lade mailene blive på mailserveren også - så forsvinder de ikke ved PC-nedbrud. Men er tilgængelig selvom mail servicen er nede.
Avatar billede jobexp68 Praktikant
07. februar 2021 - 08:48 #4
Mange tak for svarene.
07. februar 2021 - 11:30 #5
Jeg bruger den Outlook Mail / Kalender klient, der er med i Windows 10.
Hvis man ikke har den, kan den hentes i App Shoppen.