Avatar billede Cyberzidane Praktikant
07. februar 2021 - 12:54 Der er 5 kommentarer

Glemt password - hvordan kommer jeg ind?

Hej eksperter!

Jeg har fundet en gammel pc frem, og den virker tilsyneladende. Jeg skal dog indtaste password for at komme ind - og dette kan jeg selvfølgelig ikke huske. Kan I foreslå en måde at komme forbi indtastning af password og "komme indenfor"?

Den kører med Windows Vista.

På forhånd tak :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2021 - 13:27 #1
Avatar billede INK Ekspert
07. februar 2021 - 13:29 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2021 - 13:40 #3
Avatar billede perwolf Forsker
08. februar 2021 - 12:24 #4
Afmontér disken fra din gamle PC, og tilslut den til din nuværende PC med en dockingstation eller adapterkabel som et eksternt USB-drev.
Du kan nu hente alle dine gamle filer ud.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2021 - 13:12 #5
#4 Enig.
Men som jeg læser indlæg er det bare for at komme ind på computeren??
Det data der er må formodes være flyttet/gemt.
Er det ikke kan al data tilgås når koden er væk :-)