Avatar billede Aaaaaa- Mester
07. februar 2021 - 18:03 Der er 7 kommentarer

Sikkerhedskopiering - ny computer - gammel iphone

Jeg har en ny computer - men en gammel iPhone, som jeg gerne vil have sikkerhedskopieret.

Når jeg har downloadet Itunes, kan jeg kun få lov til at indstille som ny iPhone eller gendanne fra en (forkert) sikkerhedskopiering.

Hvordan får jeg lavet en ny sikkerhedskopiering af min iPhone? Jeg vil jo helst undgå, at mine data nulstilles eller overskrives af forkert data.

Det er desværre ikke nogen mulighed at sikkerhedskopiere Itunes fra min gamle computer.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2021 - 18:22 #1
Apple har en direkte support - men når det er en ny pc, så opfatter den måske din telefon som ny, da der ikke ligger filer fra den endnu. Du vil jo lave en backup, og ikke gendanne.
Avatar billede Aaaaaa- Mester
07. februar 2021 - 18:25 #2
Da jeg forsøgte at oprette en forespørgsel på appels support, skrev de at jeg ikke var omfattet af gratis teknisk support.

Ja, jeg opfatter også det som om, at den tror, at det er en ny iphone, hvilket ikke er tilfældet.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2021 - 18:55 #3
Kør nu bare, som om det er en ny iphone - i værste fald sker der ingenting - ellers laver den bare en sikkerhedskopiering.
Så vil du nok bagefter kunne se i itunes, at din iphone optræder som enhed, og derfra kan du så flytte filer frem og tilbage fra pc til iphone, samt restore din iphone.
Avatar billede INK Ekspert
07. februar 2021 - 23:27 #4
Er det for at gendanne din telefon? Eller er det som claes57 skriver blot dannelsen af en ny sikkerhedskopi?

Har du ikke sikkerhedskopieret din iPhone til iCloud?
Avatar billede Youcut Apk Praktikant
29. marts 2021 - 14:39 #5
Try using 3utools. It is the best solution
https://www.youcutapk.com/
Avatar billede Aaaaaa- Mester
29. marts 2021 - 14:55 #6
Det er bare for at lave en ny sikkerhedskopi.

Der kan ikke længere laves sikkerhedskopi til iCloud pga pladsmangel.

Hvis jeg kører som ny iPhone, vil den så ikke nulstille det hele?
Avatar billede INK Ekspert
29. marts 2021 - 17:50 #7
Enten må du skabe plads på iCloud ved at slette gamle sikkerhedskopier, eller betale de 7,-kr pr måned for mere plads. En sikkerhedskopi i skyen, der tages regelmæssigt er absolut anbefalelsesværdig.