Avatar billede Boejden Seniormester
09. februar 2021 - 09:44 Der er 3 kommentarer

Open Office, åbne si-kopi??

hvorledes åbnes en (automatisk) SI-kopi i Open Office??
(jeg kan ikke sætte et billede ind :-(
den hedder ~lock.forbrug.ODS#  havelågen ødelægger det hele :-) og der er ikke megen hjælp at hente i hjælp!
Avatar billede Mikael Ekspert
09. februar 2021 - 12:36 #1
Bare en kommentar. ;)

Jeg har forlængst skrottet Open Office til fordel for Libre Office.

Årsagen er at Open Office ikke længere virker så godt. (manglende update)
https://da.libreoffice.org/
Avatar billede Boejden Seniormester
09. februar 2021 - 20:41 #2
tak for et godt forslag :-)  Kan Open Office dokumenter åbnes i det program?
Men jeg skulle gerne liiige have løst problemet med min ulæselige fil inden jeg skifter...
Avatar billede Mikael Ekspert
10. februar 2021 - 08:23 #3
#2 De fleste dokumenter og "regneark" åbnes fint.

Men du kan sagtens installere og bruge Libre Office på samme computer, hvor du har Open Office. (Såmænd også Microsoft Office pakken).

Så kan du selv teste det. Evt. skal du bare HØJREKLIKKE på dine nuværende filer, og vælge "åben med". ;)