Avatar billede Cristian Emanuel Praktikant
09. februar 2021 - 17:35 Der er 1 kommentar

Filelist

Hej , må jeg bruger Filelist hjemmesiden til at download nogen spiller eller jeg få en bøde fra politi ??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. februar 2021 - 18:08 #1
Jeg ved ikke hvilken hjemmeside du mener - men helt generelt er det ulovligt at downloade noget, som du ikke har fået lov til at den der ejer ophavsretten.

D.v.s. ved du det er spil man normalt betaler for, er det no-go.

Er det små spil, nogen har udviklet i deres fritid, og frigivet til hver mands eje, må du godt.