Avatar billede Jacob V. S. Juniormester
11. februar 2021 - 09:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

"Ethernet" har ikke en gyldig IP-konfiguration

Jeg har ingen internet. Når jeg bruger fejlfinding værktøjet siger den ("Ethernet" har ikke en gyldig IP-konfiguration).
Min bror som også bruger ethernet har ingen problemer.
Når jeg slukker og tænder routeren har jeg internet i Ca 10 - 15 minutter før det forsvinder igen.
Jeg er ikke den største it fyr, så vil nok ikke forstå serlig komplicerede ord.
Vil sætte pris på al den hjælp jeg kan få.

Mhv Jacob V. S.
Avatar billede Jacob V. S. Juniormester
11. februar 2021 - 09:54 #1
Jeg har også pråvøt at nulstille netværket og bruge nogle kommandoer i kommandopromten men intet har virket
Avatar billede mort1 Ekspert
11. februar 2021 - 09:54 #2
Søg på Google - ethernet har ikke en gyldig ip-konfiguration - så får du masser af løsningsmuligheder.
Avatar billede KHN Guru
11. februar 2021 - 10:26 #3
FIX: Ethernet har ikke en gyldig IP-konfiguration:
https://da.k2rx.com/fix-ethernet-doesnt-have-valid-ip-configuration
Avatar billede Jacob V. S. Juniormester
11. februar 2021 - 10:57 #4
hej tak for hjælpen, det ser ud til at virke indtil videre.