Avatar billede Temco Professor
11. februar 2021 - 18:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Visning i Stifinder

Hvordan får jeg mappen Stifinder i Windows 10 til at åbne med _Denne pc_ i stedte for _Hurtig adgang_?

Og hvordan fjerner jeg Hurtig adgang. Har før fjernet den, men Windows har det med at gendanne til standard ved opdatering.
Avatar billede f-arn Guru
11. februar 2021 - 19:01 #1
Når du åbner Stifinder så højreklik på "Hurtig adgang" -> Options/(Indstillinger ?)
Der kan du sætte den til "Denne pc" 😀
Avatar billede f-arn Guru
11. februar 2021 - 19:03 #2
Avatar billede klaudi Ekspert
11. februar 2021 - 20:58 #3
På Dansk 🧐

Sådan tager du kontrol over Stifinder
Åbn et Stifinder-vindue.
Klik på menuen Fil, og vælg dernæst Skift mappe- og søgeindstillinger.
I menuen Åbn Stifinder, og... vælger du Denne PC.

https://komputer.dk/computerudstyr/operativsystem/windows-10/faa-denne-computer-tilbage-i-din-stifinder
Avatar billede Temco Professor
12. februar 2021 - 00:14 #4
Fandt ud af at skifte til Denne computer.
Er det ikke muligt helt at fjerne Hurtig adgang fra menuen?

Er også kommet til at gøre et eller andet ved papirkurv, så den ikke længere ser ud indvendig som før. I stedet for Tøm papirkurv, er der kommet en menu.
https://i.postimg.cc/9MP2NFLC/00343.png
Avatar billede Temco Professor
12. februar 2021 - 00:18 #5
Skulle bare skifte til fanebladet Værktøjer til papirkurv.
Avatar billede f-arn Guru
12. februar 2021 - 12:56 #6
Avatar billede Temco Professor
14. februar 2021 - 02:38 #7
Opgiver at fjerne den. Er for indviklet. Mister over blikket undervejs.
Med en dansk vejledning ville det måske lykkedes.

Et eller andet sted er det også spild af tid. Efter næste opdatering er skidtet sikkert der igen.
Avatar billede Temco Professor
14. februar 2021 - 03:02 #8
Nu kom jeg til at oprettet et Bibliotek. Hvordan fjerner jeg det igen? På nettet står der noget med "Biblioteksværktøjer". Det kan jeg heller ikke finde. Windows 10 er et mareridt.
Avatar billede f-arn Guru
14. februar 2021 - 07:10 #9
Nu kom jeg til at oprettet et Bibliotek. Hvordan fjerner jeg det igen?

Højreklik -> Slet 😉
Avatar billede Temco Professor
16. februar 2021 - 10:07 #10
Tak for hjælpen.
Avatar billede f-arn Guru
17. februar 2021 - 06:22 #11
Velbekomme 😎