Avatar billede FinnLauridsen Forsker
11. februar 2021 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skjule en formel

Hej
Kan man skjule en formel i en celle, så der kun ses resultatet
bruger denne formel,  =TÆL.HVIS(B2:B34;"x") men en anden formel genkender
de tal der er i den 2 og 34
kan det lade sig gøre

Finn
Avatar billede ebea Ekspert
12. februar 2021 - 07:50 #1
Hvad med dine andre åbne spørgsmål? Skal de blot stå åbne, eller vender du tilbage til dem, på et tidspunkt.
Hvorfor forvente at brugerne herinde skal bruge tid på spørgsmål, hvis stilleren af disse, ikke svarer tilbage!
Avatar billede FinnLauridsen Forsker
19. februar 2021 - 07:43 #2
Lukker  spørgsmålet, da det ikke er relevant længere
Avatar billede ebea Ekspert
19. februar 2021 - 08:06 #3
#2 - For at lukke det, hjælper det ikke at du blot skriver "lukker spørgsmålet"!
Accepter dit eget indlæg i # 2 som svar, så bliver spørgsmålet accepteret som svar, og markeret som lukket.