Avatar billede Kim M Juniormester
14. februar 2021 - 09:52 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Office 2019 - hvor skal jeg købe på nettet?

Efter Office 2007 ikke serviceres længere, har jeg brug for en ny office pakke.
Føler det er for dyrt at bruge office 365, men er i tvivl om hvor jeg "tør" købe f.eks. office 2019.
Har set programmer tilbudt på nem e-nemt.dk, men er det en sikker hjemmeside at handle på? Der er en del misvisende information, når man checker  med CVR-registret og trustpilot har nogle negative omtaler.
Er der andre steder at købe, hvor jeg ikke render ind i piratkopier?

Kim M
Avatar billede INK Ekspert
14. februar 2021 - 10:22 #1
Har et par gange købt hos productkeys.dk, det virkede fint.
Avatar billede Mikael Ekspert
14. februar 2021 - 10:41 #2
Har også god erfaring med  productkeys.dk. (Og andre)

Vedr. Trust Pilot så finder man altid nogen som brokker sig.
Mest fordi de ikke helt har forstået "konceptet" inden de køber ;)

Jeg oplever IKKE at det er "pirat kopier" der sælges.
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. februar 2021 - 11:12 #3
Jeg har købt både hos:
www.e-nemt.dk og hos www.e-gear.dk
Begge steder uden problemer, alt fungerer ok. Trustpilot kan give et fingerpeg, men jeg vil nu  ikke lade en beslutning afhænge udelukkende af en rating på Trustpilot.
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. februar 2021 - 11:14 #4
Hvis du vil køre gratis er LibreOffice et godt alternativ. Jeg har anvendt LibreOffice i mange år, uden problemer. LibreOffice opdateres endvidere jævnligt.
14. februar 2021 - 11:30 #5
Jeg har brugt productkeys 2 gange, og jeg har ikke noget at klage.
Avatar billede pgh71 Mester
14. februar 2021 - 11:49 #6
Har også købt hos Productkeys nogle gange. og bortset fra bøvlet med at skal ringe Microsoft op for verificere nøglen, så funger det OK
Avatar billede 450025 Ekspert
14. februar 2021 - 12:19 #7
Ja hva har jeg gjort jo kjøpt på Nett  -  Ebay dem har mange fine og rimelige tilbud og jeg har  2 stykker her -  Bøvel for Ativering innen 28 dage ja enig i det men klare du ikke dette selv så ok.
Kontakt selger han gjør det for deg. Og du får et flott Program godkjent av MS og med det språk du vil ha -    Libre office er gratis ja jeg vet men en god hundrelapp har du sikkert råd til    jeg er meget godt  fornøyd..
Avatar billede Mikael Ekspert
14. februar 2021 - 12:20 #8
Vil bare tilføje.. Ofte kommer aktiveringsnøglen først, første hverdag i arbejdstiden.

Altså køb lørdag/søndag = nøglen førstkommende mandag hvis det ikke er en helligdag/lukkedag.

Det fremgår desværre ikke tydeligt af de flestes "hjemmesider"..
Og udløser ofte brok på Trust Pilot. ;)
Avatar billede 450025 Ekspert
14. februar 2021 - 12:51 #9
Helt enig i dette Mikael hvorfor jer jeg nevnte Ebay jo - klart det selges også 400 til
600 Kr men den er ikke bedre dem, og igjen 365 er klart den beste.
Men jeg trenger ikke dette og her var der også spørsmål om en rimelig løsning.
Trust pilot får nok negativ ommtale som du skrev  men jeg har ikke hatt problemer med disse progrogramer.
Har innstalert flere av disse for folk der har lite monny og det funker fint det. Jeg gidder ikke Bøvle med med den koden - spør selger å hvergang fungere dette helt fint.
God helg forresten.
14. februar 2021 - 17:08 #10
Du kan roligt købe hos Productkeys - det virker fint - og du får nok ikke en Office 2019 Professionel Plus billigere end 168 kr. andre steder.

Som en anden bruger har skrevet, så skal du lige bøvle med at ringe Microsoft op for at få nøglen verificeret og produktet aktiveret, men det virker fint og er jo en engangsforestilling.
https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/
Avatar billede 450025 Ekspert
15. februar 2021 - 00:42 #11
#10 Heit korrekt det du skriv også jeg jer kjøpt der i det siste - Ebay lidt billigere  men her får du god Sørvis og klare du ikke Aktivering så stiller dem opp for deg for det er lidt Bøvlede med denne Aktivering jeg fant bare ikke selgerren i farten da jeg skrev
lykke til.
Avatar billede Temco Professor
15. februar 2021 - 02:34 #12
Køber du på eBay skal du forvente support der kan spænde fra god til ikke-eksisterende.