Avatar billede petert Forsker
17. februar 2021 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tastatur og mauspad låst

Jeg har en Lenovo L560 win 10 2020.
Tastatur og mausepad på den bærbare er låst.
Usb mus og tastatur virker fint.
Der er grønt lys i led i knap Fn, men denne virker heller ikke.
Når maskinen starter kommer 1 kort bib lyd.
hvad kan det være.
hvad kan jeg prøve for at fejlsøge. ( via usb mus og tastatur)
Maskinen har før også været brugt via dockingstation
Mvh
Petert
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. februar 2021 - 15:21 #1
Når der kommer én bib lyd, plejer dette at betyde at alt er ok.
Prøv at downloade driverne på producentens hjemmeside, i dette tilfælde Lenovo.
Avatar billede petert Forsker
19. februar 2021 - 13:57 #2
Det var meget mærkeligt. Jeg tog batteri ud løftede tastatur ( ingen fejl ved fladkabler)
Samlede og genstartet.
Ved opstart ingen bib lyd. Alt fungerede perfekt
Hvad fejlen var ved jeg ikke
På forhånd tak for hjælpen
Mvh
Flemming
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. februar 2021 - 14:57 #3
Computere kan indimellem godt leve deres eget liv - men andre ord er deres veje uransagelige :-) Godt du fik det ordnet👍