Avatar billede laskh Juniormester
17. februar 2021 - 18:57 Der er 1 løsning

Graf og søjler uden nul

Hvilken brugerdefineret formatkode skal man indtaste, hvis man i Excel gerne vil undgå, at grafen/diagrammet IKKE viser værdier som henholdsvis:

0,0
0,00
0,0%

Når jeg eksempelvis taster formatkoden #%"" forbliver procent-tegnet på søjlen :-(
...eller hvis jeg taster #,0"" kan jeg ikke slippe af med ,0

NB! Jeg er helt med på, at nul (0) ikke vises, hvis man benytter formatkode #.###"" eller #"" alt efter om det er med eller uden tusindtalssperator. Udfordringen er når der ikke arbejdet med hele tal.
Avatar billede laskh Juniormester
17. februar 2021 - 19:06 #1