Avatar billede posten Ekspert
19. februar 2021 - 15:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

chrome fortrukne

hvordan finder jeg "listen" med fortrukne i chrome min store pc gik ned og da jeg logger ind på min chromekonto er fortrukne tom vil så lave en kopi fra min bærbar ved bare ikke hvor den findes
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2021 - 16:01 #1
Har ikke selv Chrome men prøv dette på din bærbar:

Åbn Chrome på din computer.
Klik på Mere Mere øverst til højre.
Vælg Bogmærker og derefter Bogmærkeadministrator.
Øverst skal du klikke på Mere Mere og derefter Eksportér bogmærker.
Chrome eksporterer dine bogmærker som en HTML-fil. Brug denne fil til at importere dine bogmærker til Chrome på den anden pc ved at importere dem der.
Avatar billede posten Ekspert
19. februar 2021 - 16:53 #2
takker det virkede jo !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2021 - 17:01 #3
Super :-)
Avatar billede Peter Guru
23. februar 2021 - 15:02 #4
Hvis jeg ikke husker meget galt så ligger de i en mappe der hedder Data, men det er år siden siden jeg har beskæftiget mig med Chrome. Du har vist også fundet ud af det.