Avatar billede Mette J. Novice
21. februar 2021 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgning på tværs på rækken - Hvis der er noget i feltet, ellers næste felt

Hej
Jeg har igen brug for lidt hjælp.
I mit dokument https://www.dropbox.com/scl/fi/ikki8z5nraphvmkxuy2d7/Priser.xlsx?dl=0&rlkey=kw1ydasxfus4ut7a6pxon5fup
vil jeg gerne i kolonne F se til højre på rækken, om der er en pris. Først i kolonne I, så i kolonne K, og ellers i kolonne M. Der vil jo komme flere kolonner til med tiden, så ville være super, om det er muligt, at den kigger i de kolonner, der starter med EK. Og resultatet skal så være det første tal den støder på...
Giver det mening? Er der en, der kan en formel? :-)
Avatar billede Mads32 Ekspert
21. februar 2021 - 21:53 #1
Jeg har lavet en formel i kolonne F.
Når du får flere linjer, kopierer du blot formlen nedad
Når du får flere kolonner med priser udvider du blot formlen

https://www.dropbox.com/s/5j86cbu8eb8jr8e/Priser_mads32_99.xlsx?dl=0

m v h mads32
Avatar billede Mette J. Novice
23. februar 2021 - 09:44 #2
Hej Mads
Tak for hjælpen - Det er en fin løsning, som jeg godt kan få til at du... :-)

Hilsen Mette