Avatar billede Maria Juniormester
24. februar 2021 - 11:08 Der er 7 kommentarer

Ændring af google søgninger

Min google søgning har ændret sig og viser nu kom virksomheder, hvilket den aldrig har gjordt før. Når jeg så skal søge på noget, så kommer den aldrig med svaret, men bare en masse virksomheder med ting jeg kan købe. Hvordan får jeg min gamle google med normale hjemmesider tilbage igen?

Ps. Jeg er rigtig dårlig til at forstå computere, så svaret må meget gerne være simpelt.

Hilsen Maria.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. februar 2021 - 12:48 #1
Den er jo lidt svær der findes jo mange Browsere hvor du kan vælge Google som standard Og hvilket styresystem bruger du?
Blot nogle eksempler.
https://ibb.co/ZzwTQNz
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. februar 2021 - 12:58 #2
øverst under google søgefeltet er der følgende valg

alle maps billeder videoer shopping ..

gad vist om du er på shopping så skift til alle...
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2021 - 16:27 #3
Ja, udvalget af browsere er stort :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
24. februar 2021 - 17:41 #4
Hvis det er i google Chrome så vælg de tre prikker i øverste højre hjørne og tryk på indstillinger
https://ibb.co/r39nYnM
Avatar billede Maria Juniormester
24. februar 2021 - 23:28 #5
Jeg bruger google Crome, og har valgt google som søgemaskine. Jeg har tjekket at jeg ikke er på google shopping, men det virker stadig ikke.

Hilsen Maria
Avatar billede Mikael Ekspert
25. februar 2021 - 08:38 #6
Jeg har ikke selv oplevet problemet.
Men prøv at tjekke for opdateringer til din Google.

Åben din Chrome browser.
Klik på "de 3 prikker" oppe i øverste højre hjørne.
VÆLG: "Hjælp"
VÆLG: "Om Google Chrome"

Hvis din Chrome IKKE er nyeste, så burde en update ske automatisk, når du følger ovennævnte "metode"
Avatar billede madklub Guru
25. februar 2021 - 10:27 #7
Slet cookies.
chrome://settings/cookies

Hvis det ikke hjælper, kan du prøve med Malwarebytes.
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/