Avatar billede Eva810 Juniormester
26. februar 2021 - 11:51 Der er 9 kommentarer

Fejl i opdatering

Jeg har tidligere spurgt om opdatering for Windows 10 vers. 1803. Dengang var jeg ikke oprettet som administrator (på min egen pc). Det er jeg nu, men opdateringen går galt hver gang jeg prøver. Skal jeg evt. opdatere til en "ældre" version (hvordan?) før jeg prøver den nyeste?
En anden ting: får ved opstart følgende runtime error: R6034. Hvad betyder det, og skal jeg gøre noget. På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2021 - 13:58 #1
https://www.how2fixerror.com/7-ways-fix-visual-c-runtime-error-r6034-error-windows-10-8-7/
spring #1 over og tag fra #2 og frem.
Det er forklaret lidt omstændigt, men det er for at lokke dig til deres egen software.
Avatar billede Eva810 Juniormester
26. februar 2021 - 17:10 #2
Tak men får meldingen fra AV at det er en usikker side
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2021 - 17:14 #3
Prøv at slå AV fra mens du opdaterer.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2021 - 17:59 #4
der er derfor, du ikke bruger deres software, men starter ved #2 - som er almindelige windows kommandoer (velkendte af nørder)
Vejledning til almindelige kommandoer som
sfc /scannow
som afvikles i kommandoprompt / powershell som administrator.
Avatar billede Eva810 Juniormester
26. februar 2021 - 18:12 #5
Ja har slået AV fra, men siden vil have penge for at reparere
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2021 - 19:23 #6
det er fordi, du har valgt at hente deres program. Det kan gøres gratis, start med at afinstallere programmet, og læs kun fra #2 og frem.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. februar 2021 - 20:41 #7
Er du Administrator?
Start indstillinger vælg konti  fanen Dine oplysninger
https://ibb.co/C9tNBmS
Avatar billede poko1 Ekspert
26. februar 2021 - 21:06 #8
Prøv at Køre denne Windows fejlfinding og Reparation:
Tryk på Windowstasten + X og vælg Windows PowerShell (Admin)
Her Markerer du alle højreklikker, kopierer dem og sætter dem ind

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Checkhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-Image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /StartComponentCleanup
sfc /scannow
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/cwvy5XF
Avatar billede Eva810 Juniormester
28. februar 2021 - 10:57 #9
Desværre ingen held med den fremgangsmåde. Efter den 2. kommando gik skærmen i stå. Kom til at tænke på (ja ja), om det har nogen betydning, at jeg har Windows 10 Home Edition?