Avatar billede Ublu Novice
26. februar 2021 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

den dør lige om lidt

hejsa  har søgt allemulig steder kan ikke finde noget konkret svar
så jeg prøver her

jeg har en gammel gtx 970 gforce mini og den bliver noget varm efter
man har spillet i noget tid (lige startede få ca start December )
og har fundet ud af de 2 køler der sidder på dem er den bagerste køre lidt
sit ejet sjov nogle gange så stopper den op i ca 2-3 sec også gas igen
og har prøvet DIV ting rengøringen,åben/lukke kabinet .og monitors speedfan, msi osv men problemet er den
er meget varm altså så varm at grafikkort lukker ned  og ved ik om man kan justeres de køler eller hvad man lige skal gøre
skal bare lige holde nogle måneder mere

håber der nogle der har oplevet det samme og har en fidus

MVH
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2021 - 13:05 #1
hvis du er frisk på at åbne dyret lidt, så kan du låne lidt strøm fra psu eller et usb-stik (de to yderste ledere) og koble direkte til blæser. Så går en udenom al termostat og styring, og er på maks hele tiden - det køler.
Byt endelig ikke om på + og - blæser skal køre den rigtige vej rundt.
Avatar billede Ublu Novice
27. februar 2021 - 06:20 #2
det er mig der har skrevet forkert  igen :)
det er den ene "FAN" den er gal med
og ik selveste køleren men tro man kan åben det op
Avatar billede Ublu Novice
27. februar 2021 - 06:27 #3
har er lidt billeder hvordan man hurtigt lige fixer den

https://ibb.co/rw9YfwP
https://ibb.co/HtrmJDf
https://ibb.co/MGJwcx6

fans er simpelthen bare gammel ;O så jeg hjælper så den ik stopper ;O
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2021 - 08:00 #4
selve fan ser ud som https://www.amazon.com/Replacement-Cooling-GTX1050G-Graphics-T129215SU/dp/B0711CVJN4
så start med at pille cover af grafikkort, så finde stik til fan, og fodre kablet direkte med 12V strøm - eller ofre de ca 100kr den koster, og skifte den ud (det hjælper dog ikke, hvis det er termoføleren, der er i udu) - husk evt ny kølepasta, hvis du tager fan ud af grafikkort.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2021 - 08:01 #5
Avatar billede Ublu Novice
27. februar 2021 - 14:09 #6
fedt det var sådan nogel jeg lede efter men kan da ik være rigtigt at ingen i DK har dem til salg ;O    men 1000000 takker  claes57 gjode du lige min dag meget mere dejlig ;P vil søge efter nogle nærmer DK ellers bestille jeg lige et par stykker hjem

og skifte dem var som jeg troede hade haft de ude og kigge efter om der var en udvej
GOD LØRDAG