Avatar billede knuldefar1942 Forsker
01. marts 2021 - 23:42 Der er 9 kommentarer

bogmærker

hvodan gemer man de bogmæker man har i sin browsere  på en usp pind de må liger i en windos mappe men hvor
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2021 - 01:57 #1
Bogmærker som normalt dengang kunne findes under Favoritter, dette koncept er til Internet Explorer (IE.exe). Det er ikke længere omstændigheden for andre browser, når man bruger mest online synkronisering, så skyldes dette at dette synkroniseres til din egen konto. Eksempel til din Chrome konto, hvis dette er Google/Chrome konto. Eller Mozilla konto for Firefox osv. Disse bogmærker laves der seperat backup af bogmærker fra dens eget program Profil-sti, vel og mærke under Programmer.

Afhængig af hvilken browser vi har at gøre med, kan du sagtens lave backup som ".json" eller eksportering af dine bogmærker som "HTML".

#1
Mozilla Firefox
-Tryk på "Ctrl+Shift+O". Marker den til "Stjerne-ikon Alle bogmærker" eller til den bogmærke du har gemt dine bogmærker.
Her har du mulighed for at trykke dig videre til "Importering og Backup". Tryk på den.
Herinde kan du finde "Ekporter bogmærker til HTML", det er med dette du kan gemme dine bogmærker til det ønskede mappe.

#2
Google Chrome
-Tryk på "Ctrl+Shift+O".
- Tryk på tre prikker/"Organiser". Herinde kan du finde "Ekporter bogmærker", med dette du kan gemme dine bogmærker til det ønskede mappe.

#3
Du kan søge "hvordan eksporterer bogmærker på xxxxx", -> X som Chrome eller Firefox eller Edge hvis dette skulle være. Mon ikke du kan finde officielt browser vejledning for overførsel af bogmærker, eller finde masser af video, hvordan du kan klare dig igennem dette.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
02. marts 2021 - 17:55 #2
jeg har gogle crom og explore bomærkerne skal ligge i en windos mappe eler under prugramer den aden metode kender jeg ikke jeg bruger win 7
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2021 - 18:31 #3
Importer bogmærker i Internet Explorer:
1. Klik på stjernen oppe i højre hjørne af Internet Explore.
2. Klik på pilen til højre for "Føj til Favoritter".
3. Klik på Importér og eksportér.
4. Vælg Importér fra en fil og klik Næste.
5. Sæt flueben i Favoritter og klik Næste.
6 Find filen, du tidligere eksporterede og klik næste.
7. Vælg den mappe, du vil have, dine favoritter skal importeres til og klik Importer.

Eller er det bare stien, som ikke engang er brugbar:
C:\Brugere\Brugernavn\Favoritter
-Udskift "brugernavn" med dit ægte Windows-brugernavn.

eks. på Engelsk
C:\Users\userName\Favorites
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
07. marts 2021 - 15:58 #4
jeg har et andet? min printer mg2505 siger der der sitter papir fast og jeg kan ikke  den til at scanne så det bliver printet ud
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
08. marts 2021 - 09:55 #6
jeg kan ikke se at der sitter papir fast  den trækker papir ca 10 cm ned i printren men printer ikke ud
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2021 - 11:24 #7
Det er måske bedre til eftersyn?
Eller se, om det hjælper med at fjerne driver fra enhedshåndtering. Fjerne forbindrlsen og tilslutte det på nyt for at se om den vil installere driver på nyt. Måske software fejl, hvis du har dette installeret.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2021 - 11:24 #8
Stopper med at følge tråden.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
08. marts 2021 - 12:06 #9
jeg har lige geninstaleret software kan man evt skile printer af og komme ned tilrækrem