Avatar billede hanstorp Juniormester
02. marts 2021 - 10:38 Der er 2 kommentarer

tastatur virker ikke

Jeg har en Acer Aspire laptop. Når jeg prøver at indtaste adgangskoden løber der en prik hen over hele feltet. Hvad kan det skyldes ? Nogen der har en god ide ?
Hilsen Hans
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2021 - 11:30 #1
en tast hænger (er nede) - rens tastatur for evt snavs i mellem taster
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. marts 2021 - 14:38 #2
Du kan gøre flere ting. Vend dit keyboard / laptop på højkant, så tastaturet står lodret. Bank så stille og roligt på bagsiden af computeren. Det kan nogle gange få evt. skidt og møg til at løsne sig. Det har jeg gjort flere gange på min.

Alternativet er at købe noget luft på dåse og give keyboardet noget frisk luft. :D