Avatar billede totalpc Seniormester
07. marts 2021 - 13:01 Der er 2 løsninger

Simpel gem submit i db virker ikke

Hvad går der galt her...ingen data gemmes og der kommer igen fejl.

<form action="" method="post" id="formHiddenInputValue" name="formHiddenInputValue">
<tr>
<td>Januar</td>
<td>
<?php
if($_POST['Submit']) {
$thisyear = $_POST['thisyear'];
$mnd = $_POST['mnd'];
if($wpdb->insert(
'ct_lotto_styr',
array(
'year' => $thisyear,
'mnd' => $mnd,
'run' =>$run
    )
) == false) wp_die('Der var en fejl i indsendelsen. Kontakt venligst webmaster');
}
?>
<input type="hidden" id="thisyear" name="thisyear" value="2021" />
<input type="hidden" id="mnd" name="mnd" value="1" />
<input type="hidden" id="run" name="run" value="1" />
<button type="submit" id="submitButton" name="submitButton">Generer udtræk</button>
</td>
</tr>
</form>
Avatar billede repox Seniormester
07. marts 2021 - 13:33 #1
Der er ikke nogen nøgle i det superglobale array $_POST der har nøglen "Submit".

Der er også en del andre fejl, men det er derfor der i første omgang ikke sker mere.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
07. marts 2021 - 15:42 #2
>if($_POST['Submit']) {
skulle vel være
if($_POST['submitButton']) {