Avatar billede per2edb Guru
08. marts 2021 - 18:26 Der er 1 kommentar

Textfelder med curserplacering givet af piltasterne

I Access har jeg en del Textfelder på forme der benyttes til input af data.
Textfelderne er organiserede i rækker og søjler, alle med et tabulator nummer.
Jeg ønsker en tabulatorfunktion der kan flytte curseren afhængig af piltasterne
Altså op ned og venstre højre
Jeg har i dag en "klude løsning" der ikke er særlig brugbar.
Har i kendskab til en løsning f.eks. en funktion hvor input er Textfeldnavn og tabulatornumrene op ned og højre venstre
Avatar billede terry Ekspert
09. marts 2021 - 09:27 #1
As far as I know, there is no easy solution to this, so you will need to make your own system.
Can you explain how your "klude løsning" works, maybe that can be used as a start-point.