Avatar billede Mads32 Ekspert
11. marts 2021 - 17:58 Der er 3 løsninger

Fjerne markeringer i kopierede celler.

Når jeg kopierer formler fra en celle til flere celler, sker det at der i øverste venstre hjørne kommer en markering. Dette virker generende . Hvordan undgår man dette?? hvordan fjernes disse??

m v h  mads32
Avatar billede kim1a Ekspert
11. marts 2021 - 18:09 #1
Er den markering ikke en tal skrevet som tekst? Prøv at trykke på markeringen, kommer der så ikke en lille menu frem?
Hvis det er det, så kan indsæt speciel hjælpe dig med at undgå det.
Avatar billede store-morten Ekspert
11. marts 2021 - 18:16 #2
Tryk på: Esc
Avatar billede Mads32 Ekspert
11. marts 2021 - 22:50 #3
Hej

Tak for jeres forslag; men de virker ikke.

Jeg opretter et nyt ark, hvor jeg er opmærksom på at kopiere formler, i stedt for blot at bruge Ctrl +V.  Det ser ud til at virke

m v  h mads32