Avatar billede knuldefar1942 Forsker
14. marts 2021 - 12:39 Der er 3 kommentarer

bogmæker1

jeg bruger google crom wi7 64 bit jeg vil gene  tag bagup af mine bogmærker jeg ved at man skal tryke cltr shift o men hvdan ekspoter man evt til usb pind
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2021 - 13:49 #1
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
14. marts 2021 - 17:56 #2
jeg bruger gogle crom ikke ekplore jeg skal ha lagt minr bogmæker fra crom ud på usb  jeg ved me tryker shft crotrol o i gogle crom hvodan ekpoter man til usb jeg skal ha mine bromæker fra crom lagt på usb
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2021 - 19:57 #3
Som anført i linket:
Find Google Bogmærke-mappe i Windows
Som jeg sagde før, om du synkroniserer medGoogle-konto eller ej, bogmærkefilen gemmes lokalt på din computer. Det er bare det, at det er ret svært at finde, medmindre du ved, hvor du skal kigge efter.

1. Åbn først File Explorer ved at trykke på tastaturgenvejen Win + E. Hvis det er nødvendigt, kan du også søge efter det samme i startmenuen eller klikke på File Explorer-ikonet på proceslinjen.

2. I vinduet File Explorer skal du kopiere nedenstående sti, indsætte den i adresselinjen, udskifte <brugernavn> med dit faktiske Windows-kontos brugernavn og trykke på "Enter".

C: Brugere<Brugernavn>AppDataLocalGoogleChromeBruger DataDefault

3. Find filnavnet "Bogmærker" i denne mappe. Det vil ikke have nogen filtypenavn.

4. Når du har fundet filen, skal du kopiere den til den valgte mappe til enten at tage backup eller ændre. Ændrer eller slet aldrig filen på plads. Opret altid en sikkerhedskopi, før du ændrer eller sletter bogmærkefilen.

Du kopierer blot filen over på usb og giver den efternavnet .json, der kan læses af en tekst editor.

Det nemmeste er nok at logge på Google med din Chrome, så synkroniseres bogmærker automatisk til din Google konto.