Avatar billede Gustav2108 Novice
14. marts 2021 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mus "højreklikker" uden at jeg har "højreklikket"

Jeg er ved at blive idiot....

Min mus bliver ved med at "højreklikke" uden at jeg rent faktisk har højreklikket.

Jeg har forsøgt at checke indstillingerne hvor man faktika kan indstille den til at gøre det. Men her ser det fint ud.

Jeg har skiftet mus. Men forskellige mus har samme problem. Men ikke på andre pc'er, så det må være relateret til pc'en
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2021 - 16:28 #1
Er det en bærbar prøv at deaktivere touchpad
Prøv evt at kigge lidt på siden her:
https://windowsreport.com/mouse-keeps-clicking/
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2021 - 16:34 #2
Systemgendannelse til før problem opstod kunne måske være en løsning da det er en indstilling i Windows.
Avatar billede Gustav2108 Novice
14. marts 2021 - 19:15 #3
Kunne ikke deaktivere touchpad (eller det var bare ud over mine evner) men fik lavet så det kun er trackball der bruges og det ser ud til at have hjulpet.