Avatar billede krukken Juniormester
14. marts 2021 - 21:48 Der er 1 kommentar

Sammenlign tal over flere år på forskellige datoer

Jeg har et antal data punkter for 2017 - 2021. Hvert punkt har en dato og en tal (forventet omsætning).

Jeg vil meget gerne vise fem grafer i mit ark: 2017, 2018, 2019, 2020 og 2021.

Udfordringen er, at data-punkterne ikke er taget på samme dato hvert år, og der er ikke lige mange datapunkter hvert år.

Hvordan får jeg lavet en graf, som viser udviklingen?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. marts 2021 - 11:26 #1
Forskel i antallet af data punkter afholder dig vel som sådan ikke fra at lave grafer.

Kan du uddybe hvad der afholder dig fra at lave graferne?