Avatar billede Uvanga Ekspert
17. marts 2021 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ingen netværk når PC har været standby, sker både på kabel og WiFi.

Når min Computer har været i standby mode længere tid, mister den net forbindelsen. Hvis jeg klikker på netværks symbol, kan netværk ikke ses. Jeg må genstarte computer for at komme på nettet. Det er lidt irriterende, så er der nogen der har et bud på hvordan jeg kan løse dette fænomen.
Det er en HP Prodesk 600 G2 DM, med windows 10 version 20H2.
Avatar billede INK Ekspert
17. marts 2021 - 09:44 #1
Kik på enhedshåndtering og strømstyring. Fjern fluebenet for at pc’en må slukke for strøm til enheden.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2021 - 10:43 #2
#1 Enig.
Tjek generelt i pc strømstyring at enheder ikke lukkes ned. Du skal helt ind i de avancerede indstillinger.
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. marts 2021 - 11:56 #3
Jeg prøver jeres forslag, og vender tilbage🤞
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. marts 2021 - 17:10 #4
Jeg fulgte jeres råd, og indtil videre kører det ok.
So far so good 👍