Avatar billede jokajula Juniormester
18. marts 2021 - 04:47 Der er 6 kommentarer

Samsunga10,

Jeg får ingen lyd på min mobil når jeg modtager sms'er.
Andre steder får jeg fin lyd viber imo skype whatsapp.
Jeg har snakket med Samsung support de kan ikke hjælpe mig.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. marts 2021 - 07:01 #1
Hvis du har prøvet alt i diverse indstillinger, så kan en gendannelse til fabriksinstillinger måske ende med at være løsningen.
Avatar billede mort1 Ekspert
18. marts 2021 - 07:07 #2
Har du været inde på "tandhjulet" / Lyde og vibrationer / Meddelelseslyd
Avatar billede jokajula Juniormester
18. marts 2021 - 07:37 #3
Svar til mort1 jeg har hangout message som meddelelseslys både ved sim1 og sim2
Avatar billede jokajula Juniormester
18. marts 2021 - 07:39 #4
Svar til blød trafikant det har jeg afprøvet
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. marts 2021 - 10:22 #5
Hangouts må være årsagen til dine problemer.

Er der sket for nylig og har meddelelseslyden virket tidligere med samme opsætning?

Hvis ja, så kan det være en Hangout-opdatering der er dårlig. Så kommer der forhåbentlig en rettelse.
Avatar billede jokajula Juniormester
18. marts 2021 - 18:55 #6
Jeg lavede en softwareopdatering og en genstart så virkede den.