Avatar billede gerhardpet Seniormester
20. marts 2021 - 13:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sheets

Jeg arbejder med et større regneark i sheets, og det betyder, at jeg hver gang, jeg skal arbejde på det, skal ned til den sidste aktive celle. Hvilken formel skal jeg bruge for at komme dertil? CTR+ end bringer mig helt ned til slutningen af regnearket. Det er linje 1002, men jeg er slet ikke kommet så langt.  Taknemmelig for hjælp
Gerhard
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2021 - 13:28 #1
Ctrl pil-ned    - måske?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2021 - 17:51 #2
den næste celle har du så ikke pillet ved? sæt fx et ¤ i den. Så kan du søge efter ¤ og vupti... Husk at slette den, og sætte en ny når du afslutter dagens arbejde.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
20. marts 2021 - 19:03 #3
Mange tak for svaret. Det er det samme, som jeg fandt ud af. Jeg undrer mig blot over at programmet ikke har en genvej  i lighed med ctr home hvis man vil tilbage til start. Men det findes åbenbart ikke  i det ellers gode program. Tak fordi du tog dig tid til at hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2021 - 19:54 #4
Det, du fandt ud af, var vores svar. Hvis du vidste det i forvejen, så skriv, at du disser disse ting, da du søger et andet svar. Var der andre muligheder, som du brænder inde med?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
20. marts 2021 - 20:06 #5
Det var i øjeblikket kun det, jeg manglede og jeg fandt min løsning efter jeg havde skrevet spørgsmålet. Er det ok?