Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
22. marts 2021 - 23:30 Der er 3 kommentarer

Husker Google navnet på hjemmesiden?

Jeg kører www.regnskabsguiden.dk, som sidste år havde en god ranking, men døde pga noget teknisk omkring oktober. Nu er den så småt i gang igen, men jeg vil egentlig gerne bruge et andet domæne, f.eks. kirkegaardlive.dk eller andet. Vil det blive "straffet" (som det så smukt hedder) af Google og de andre. Altså ville jeg så skulle "forfra" eller starte bagerst eller hvad det hedder?
Avatar billede madklub Guru
23. marts 2021 - 08:52 #1
Jeg ved godt at zombier er meget oppe i tiden nu, men det lyder simpelthen for dumt med 'kirkegaardlive.dk'
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2021 - 09:43 #2
Det er forfra for nye sites.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
31. marts 2021 - 05:49 #3
Hvad, i al helvede, er der galt med navnet regnskabsguiden.dk.

Hvis du ellers får rettet dine redirects fra www til uden www, der kaster dem rundt i et Loop.Så vil det hjælpe enormt på din loadspeed mm.

Vi kender hinanden fra tidligere - så du kan jo henvende dig ...