Avatar billede ronrea Seniormester
23. marts 2021 - 18:21 Der er 1 løsning

Outlook login - Office 365

Hejsa
Jeg har netop - uheldigvis - købt en licens til Microsoft Office 365
Det er åbenbart ikke lige så simpelt som Office 2019

Jeg har en ny PC med windows 10
Jeg har installeret Office 365 en gang, og der gik desværre kuk i outlook opstarten.
Derfor fjernede jeg Office 365 fra PC med standarden "fjern apps"

Så installerede jeg Office 365 igen, men der er åbenbart "gemt" et eller andet.
Så når jeg forsøger at starte Outlook vil den starte en eksisterende profil, der hedder Outlook ?

Jeg kan ikke få lov at lave en ny konfiguration ?

Håber virkelig at nogen kan hjælpe :)

mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
23. marts 2021 - 18:26 #1
Hej igen
Tror jeg muligvis har fundet en løsning indtil videre :)
Det lykkedes mig at slette profilen Outlook og oprette en ny
Indtil videre er den ved at "synkronisere indbakken" - så jeg håber på det går :)

mvh
ronrea