Avatar billede Createrz Praktikant
24. marts 2021 - 15:38 Der er 4 kommentarer

Skærm til webdesign

Hej alle,

Hos mit webbureau ( www.createrz.dk ) bruger vi primært MacBook Pro's til at arbejde på, men da vi jo gerne vil have nogle lidt større skærme end de små 13" vi har købt, vil jeg høre om der er en skærm I kan anbefale til grafisk arbejde? Det behøves ikke være verdens dyreste skærm, men en der passer godt til skærmens naturlige opløsning, farver og selvfølgelig pris!
Avatar billede poko1 Ekspert
24. marts 2021 - 16:17 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
24. marts 2021 - 18:35 #2
linket til siden er nok vigtigere end skærmen i dette "spørgsmål"
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2021 - 10:42 #3
Jeg er enig i #2. Jeg synes generelt at alle spørgsmål der kunne være arbejds relaterende burde være helt ulovlige at stille herinde. Tjener man penge på det man udfører skal man ikke have gratis support. I andet forum jeg deltager i er man meget striks på dette punkt. Til forskel fra eksperten her er der dog admins der overvåger trådene så det får ikke lov til at køre færdigt.
Avatar billede mergelspir Seniormester
15. april 2021 - 17:04 #4
Jeg er også enig med #2, men derimod stærkt uening med #3.
Man kan sagtens - som professionel - have brug for lidt hjælp engang imellem. Specielt i mindre virksomheder. Der bør vi kunne hjælpe hinanden.