Avatar billede Nervatos Seniormester
31. marts 2021 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To skærme

Hej

Jeg har to skærme tilknyttet, mit problem er - hvis jeg har et spil kørende og vil bruge den anden skærm til at benytte chrome, discord eller andet så går den skærm som jeg har spil kørende på direkte på skrivebordet. Hvordan kan jeg løse dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2021 - 20:56 #1
spil skal køre på skærm #2, og den primære til der, hvor du arbejder/skifter.
Avatar billede Nervatos Seniormester
01. april 2021 - 13:15 #2
#1. Tak for svar, kan ikke lige hitte ud af hvordan jeg ændre det. Har skiftet rundt på stikkene nede ved grafikkortet men skærmene er stadig dette "nummer". Altså 1 og 2.
Avatar billede kurtba Ekspert
01. april 2021 - 22:15 #3
Højreklik på skrivebordet og vælg skærmindstillinger. Så får du bl.a. et billede, hvor du kan se din skærm 1 og 2. Der tager du med musen fat i skærm 1 og trækker den til højre hen over skærm 2. Når den er kommet forbi skærm 2 slipper du  musen og den hopper nu på plads og bliver til skærm 2 i stedet for 1.
Man kan ikke ændre det ved at flytte på kablerne.