Avatar billede Ghommy Novice
01. april 2021 - 00:28 Der er 5 kommentarer

Ingen kontrol

Når jeg vil download, kommer box med om jeg vil tillade denne app til download,men der står kun nej,,kan du hjælpe...og under konti har jeg ikke noget der hedder familie og andre brugere,,,vil være administrator....hjælp tak
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2021 - 08:36 #1
Tryk på WindowsTasten + I = indstillinger
vælg Konti og her Dine oplysninger  Administrer din Microsoft konto.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2021 - 08:37 #2
Avatar billede Ghommy Novice
01. april 2021 - 09:22 #3
Og hvad gør jeg så nu,
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2021 - 09:53 #4
Du skal trykke på Administrer konto og hvis ingen så skal du oprette en.
Avatar billede Ghommy Novice
01. april 2021 - 12:41 #5
Kan jeg ikke da det kun er mulighed for at trykke nej ( brugerkonti)