Avatar billede Gonzales Juniormester
01. april 2021 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af nyere Ms office pakke.

Hej.
Jeg har en Ms Office 2010 på min pc og har købt Ms Office 2019 på eBay incl. licens.

Skal den gamle Office 2010 afinstalleres før den nye bliver installeret og hvis, forsvinder mine dokumenter og mail så, eller forbliver de på pc'en.?

Mail er imap og exchange
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2021 - 14:50 #1
Du behøver ikke at afinstallere, men kan vælge at gøre det. Dine data forsvinder ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2021 - 17:54 #2
men - alt andet lige - så har du jo en sikkerhedskopi inden du opgraderer - helt, som du gør hver gang der skiftes i opsætning.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2021 - 09:09 #3
Microsoft har en tool til at fjerne et office program når man har to på. Jeg vil ikke anbefale at bruge fjern program i kontrolpanelet der ikke helt har styr på at afinstallere korrekt. Jeg er på mobil lige nu og kan ikke lige huske hvad dette program hedder. Men ved det i morgen når jeg kommer hjem.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2021 - 09:11 #4
Er dog helt enig i #2😊
Der bør man altid have når man laver ændringer på pc.
Avatar billede Gonzales Juniormester
03. april 2021 - 12:02 #5
Hej.

Jeg opgraderede til den nye version, uden at afinstallere den gamle og det virkede fint.

Tak for input.