Avatar billede Peter Skyt Praktikant
06. april 2021 - 14:00 Der er 4 kommentarer

Indsæt X linjer via VBA

Hej der ude.
Jeg har et behov for at indsætte X (typisk mellem 3 og 6) linjer i et regneark.
Arket kan være fra 30 linjer til 600+ linjer før nye linjer indsættes.
Pt. bliver linjerne lagt ind manuelt - kopi og sæt ind... idet linjerne skal indeholde formler. Formlerne ligger i den linje der kopieres fra.. (formlerne ligger i linjerne fra kolonne I til P
Linjerne der skal indsættes indeholder formler som skal kopieres med og være gældende for de linjer der indsættes.
Mit data starter i A4 og løber fra kolonne A til P og linje 4 til 600+
Såfremt der er data i kolonne A (fra A4 og frem til eks A600) skal der efter linje A4, A5, A6, A7... (alt efter om der værdier i kolonne A) indsættes eks. 3 linjer med samme formler som A4 har..

Pft.
Peter
Avatar billede Tor4Every1 Juniormester
07. april 2021 - 12:22 #1
Jeg kigger lige på det, har allerede lavet dette en gang på en lidt anden måde..

har du mulighed for at indsætte en kopi af dit ark så jeg kan tilpasse vba kodningen i dit ark..  ?

evt. med wetransfer.
Avatar billede Peter Skyt Praktikant
07. april 2021 - 12:55 #2
Super - jeg vil gerne indsætte en kopi - men syntes ikke at kunne få lov til dette...
Alternativ - hvor kan jeg se din mail i forhold til wetransfer?
Avatar billede Tor4Every1 Juniormester
07. april 2021 - 13:02 #3
Tor4Every1@protonmail.com
Avatar billede Peter Skyt Praktikant
07. april 2021 - 13:17 #4
Sendt via wetransfer...