Avatar billede MerchGuru Novice
09. april 2021 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ekstern harddisk til pc gaming

Hej,

Jeg har en acer predator triton 500 bærbar, men har ikke mod på at opgradere kapaciteten. har læst at den er kompliceret at skille ad.

findes der ekstern ssd harddisk, hvor spil og lignede kan ligge på og hvor man kan spille online spil fra?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2021 - 15:36 #1
du skal have en ssd med en USB-C 3.2 Gen 2 forbindelse (din usb-c er den hurtigste på din pc)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2021 - 15:38 #2
der er åbenbart 3 - så det er bare at vælge størrelsen... https://www.proshop.dk/Harddisk-Ekstern?pre=0&f~harddisk-ekstern_tilslutning=usb-3-2-gen-2x2
Avatar billede MerchGuru Novice
09. april 2021 - 15:48 #3
Hej Claes,

rigtig mange tak for svar :)
Avatar billede kurtba Ekspert
09. april 2021 - 21:43 #4
Avatar billede MerchGuru Novice
09. april 2021 - 22:03 #5
#4 Ja har set den video... selv om jeg er okay med mine hænder/fingre, så synes jeg der er rigtig meget der skal skilles ad. For meget der kan gå galt?