Avatar billede marc111b Praktikant
11. april 2021 - 21:25 Der er 4 kommentarer

Filen har ikke tilknyttet en app til udførelsen af denne handling. Installer en app. hvis der allerede er installeret en app, skal du oprette en tilknytninig på siden indstillinger for standardapps

når jeg prøver at komme ind på indstillinger siger den det i overskriften HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2021 - 22:37 #1
Hvis du oplyser hvilket styresystem og hvilken filtype det drejer sig om, ville det hjælpe.
Avatar billede marc111b Praktikant
11. april 2021 - 23:23 #2
det er windows 10 og det er instillinger
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2021 - 01:59 #3
https://youtu.be/T6QyARiGPYc

-Husk, endelig at skanne med antivirus, når alt andet er rettet.

Windows 10 Indstillinger virker ikke, hvor man ikke kan få det forevist kan dette rettes ved hjælp af powershell som administrator.

Du kan starte dit powershell ved hjælp af Joblist ved at gå til Filer og derefter trykke på Kør ny opgave med flueben for kør som administrator, og med tre nedenunder scritps, kan du rette Windows 10 Indstilling der ikke virker:

Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

sfc /scannow

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2021 - 04:11 #4
Sidste script som starter med DISM på powershell, venligst tryk på Enter for at starte DISM script, dette vil sørge for at din startmenu bliver rettet.