Avatar billede Jolles Professor
13. april 2021 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Indsæt speciel virker ikke

windows 10, office 2019,
Indsæt speciel er holdt op med at virke, kan nogen hjælpe?
Avatar billede kim1a Ekspert
13. april 2021 - 11:11 #1
Er det genvejen dertil, eller er knappen "grået ud" i din projektmappe?
Avatar billede Jolles Professor
13. april 2021 - 11:22 #2
Hej Kim1a Det er knappen, der er "grånet ud". Har netop oprettet et helt nyt forsøgs-regneark, og her fungerer det tilsyneladende. Der ligger åbenbart noget kodning i det ark, jeg har downloaded fra drevet. Jeg bakser videre. Tak for hjælpen
Avatar billede Jolles Professor
13. april 2021 - 11:34 #3
Nej, det fungerer stadigvæk ikke - den er dum og bleg...
Avatar billede kim1a Ekspert
13. april 2021 - 14:40 #4
Kan det være arket eller projektmappen som er låst?
Avatar billede Jolles Professor
16. april 2021 - 13:55 #5
Jeg har fundet ud af det. Det er mig, der glemmer, at den kolonne, der skal indsættes speciel i først jo skal kopieres. Altså: Kopier - højreklik - indsæt speciel - indsæt værdier.... Sommetider glemmer detteher gamle hoved nogle nyttige ting. Tak for hjælpen. jeg slutter her.