Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 17:13 Der er 11 kommentarer

Genoprettelses problem

jeg gendannede min pc men det virkede ikke skrev der var problemer med ( skærm driveren tror jeg det var så lavede jeg en gendannelse uden resultat hmmm , så havde jeg pludseligkun 2 dage jeg kunne genoprette til og kunne ikke lave en anden så jeg valgte at lave den til Fabriksindstillingerne og så kom der blå skærm frem hvor der står ( din pc blev ikke started korrekt) operativsystemet på din pc kan ikke startes efter flere forsøg, så der skal repareres: Fejlkode 0xc0000001. du skal bruge genoprettelsesværktøjerne på installationsmediet. hvis du ikke har installationsmedier( såsom en disk eller usb-enhed) skal du kontakte systemadmi  pc-producenten . ps håber en kan hjælpe..
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 17:30 #1
forresten det er en Acer XC600 windows 8.1 intel pentium G2030 AMD radeon hd 8470 2gb  1 TB  12 gb ddr3  dvd super multi  card reader  10/100/1000 ingen trødløs i pc,en så jeg købte en NETGEAR wnda 3100v2 med og det startede med at der stod jrg kunne opdatere den og det gjorde jeg ikke der så ca 5 timer efter virkede NETGEAR IKKE MERE så jeg måtte finde et kabel  men efter at have sat NETGEAR I EN BÆRBAR som har trådløs skrev den nogle problemer det ene var NETGEAR 3100  OG  nu kører den igen selvom jrg ikkr breger den ,( bare en lille detalje hvis dette kunne hjælpe .
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2021 - 17:41 #2
Skal du bruge et installationsmedie til 8.1 kan du hente det herfra:
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows8ISO
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:10 #3
tak jeg render rundt for at finde et usb adabter    den kan jeg så bare downlodde i den bærebare jeg bruger nu og når den så er downloaded sætte den i min PC ??? men har ikke fundet usb adabtereb endnu men ved jeg har nogle ????
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2021 - 18:13 #4
Nej den skal klargøres før du kan bruge den.
Rufus kan klare opgaven
https://rufus.ie/da/
Da din pc kører Windows 8 kunne du som alternativ vælge at installere Windows 10 på den i stedet.
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:14 #5
tror endelig jeg fandt en og den lyser downloader jeg den så bare i min bærebare PC NU OG DEREFTER SÆTTER DEN I MIN COMPUTER ???
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:17 #6
MEN DEN STÅR JO SOM BLŨSKÆRM NU OG JEG KAN INTET GØRE udoverer det som jeg skrev
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:20 #7
denne gamle bærebare jeg sidder ved nu kører vindows 7 havde stået stille i 3100 dage , kan jeg bruge dette RUFUS på den ???
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2021 - 18:23 #8
Du skal downloade .iso filen til den bærbare.
Herefter skal du starte Rufus op med en usb pind i få den til at oprette et medie der kan bootes på. Når dette medie er oprettet skal du når du starter din pc få den til at boote på usb pinden og den vej få installeret Windows 8 igen.
Prøv at kigge her på et par videoer der måske kan lede dig på vej.
https://www.youtube.com/watch?v=VmtRE9LTCOE
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2021 - 18:25 #9
#7 Ja det mener jeg du kan.
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:26 #10
undskyld med jeg er dårlig til computer , jeg har et usb drev nu skal jeg sætte den i min Computer der viser blå skærm ( fejlkode 0xc0000001 og se om den vil noget nu kører Rufus først ????
Avatar billede brian pedersen Juniormester
14. april 2021 - 18:28 #11
TAK JEG PRØVER