Avatar billede blacks Mester
16. april 2021 - 11:24 Der er 2 kommentarer

Instillinger for Outlook ændres automatisk

Hej,

Fluebenet i Gem kopier af meddelelser i mappen Sendt post, forsvinder gang på gang. Det samme gør sig gældende for Brug automatisk fuldførelse af liste til at foreslå navnet, når du skriver på linjerne Til, Cc og Bcc.

Skal lige tilføjes at samme mail konto, tilgås fra PC, Ipad og Iphone.

Der er fra PC indstillinger forsvinder.

Et klogt hoved der kan hjælpe?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
16. april 2021 - 11:26 #1
I det i virksomhedsregi, så kan det evt være styret via exchange serveren.
Avatar billede blacks Mester
16. april 2021 - 11:39 #2
Det tror jeg ikke Thomas, da det kun er en ud af 5 det sker for.