Avatar billede nu_igen Professor
16. april 2021 - 15:11 Der er 7 kommentarer

En nem kalender eller dagbog.

Hej. Jeg vil gerne have en dagbog i kalenderform for dagligt at nedskrive gøremål i hus og have, hobbyprojekter osv. jeg gider ikke bruge den kalender på Ipad, hvor man skal rulle op og ned gennem timer osv.
Det jeg leder efter er et kalenderblad, hvor man bare kan skrive løs, dag efter dag.
Findes der en sådan?
Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. april 2021 - 16:02 #1
Lidt en sympatikommentar, der nok ikke lige konkret hjælper dig så meget: Jeg er enig med dig i, at det er sådan det skal være. Faktisk så enig, at jeg selv har programmeret en app til formålet. Men desværre er iOS det eneste styresystem, jeg ikke har lavet en version til.
Avatar billede nu_igen Professor
16. april 2021 - 20:01 #2
Tak for svaret, som desværre kun er en sympatierklæring :-)-
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
20. april 2021 - 09:34 #3
Jeg har fundet en brugbar løsning? Fundet til Ipad på apple apps. NOTEPAD er navnet og gratis.
Man skriver sine noter, gemmer og kan genfindes i højre side af skærmen, hvor de har fået dato og klokkeslet næste gang man logger på.
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
14. januar 2023 - 12:32 #4
Den ultimativeløsning for mig er appen Notebook.
Jeg vil gerne dele et link. Men kan ikke finde appen. Der findes rigtig mange med det navn. Jeg har prøvet alt det jeg kunne finde på for at finde den rigtige NOTEBOOK.
IKKE ENGANG ved at taste på opgradering til pro betalingsversionen førte til noget link.
Hvordan finder jeg Notebook , som jeg bruger i den tyske version.
Ngeborg
Avatar billede nu_igen Professor
14. januar 2023 - 12:42 #5
Her er et link til udgiveren.
https://www.zoho.com/notebook/business-model.html
Ingeborg
Avatar billede kurtba Ekspert
14. januar 2023 - 22:31 #7
Jeg tror, at du vil kunne bruge denne her, som både vil kunne tilgåes fra mobiltlf, tablet og pc.
https://todoist.com/da