Avatar billede soenderskov Seniormester
20. april 2021 - 11:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Smart bærbar højtaler

Hej

Jeg har kig på Harman Kardon citatation 200.

Nogen der kender den og har en mening?

Nogen der har andre bedre alternativer?

Søger noget fornuftig god musik til indenfor og i haven
Avatar billede store-morten Ekspert
20. april 2021 - 16:25 #1
Den var dyr 🙂

Kan anbefale Aldi, hvis du er heldig har de Veho MR7 til hug pris: 299.-
Kan bruges enkelt vis eller parres 2 sammen til stereo.

Prøv at Google pris 😃
Avatar billede kurtba Ekspert
20. april 2021 - 21:33 #2
Kender den ikke, men en kammerat har et setup med flere citation højttalere (100, 200 og 500) og er særdeles tilfreds.
Min søn har en 500 og den virker fortrinligt, men er så også noget dyrere.
Så det kommer også lidt an på, hvor mange funktioner du har brug for.
Personligt synes jeg, at man får meget for pengene hvis man tager Harman Kardon onyx studio serien. Der skal man se sig lidt for, da de sælges til mange forskellige priser. Men Telia butikkerne plejer altid at sælge dem til den suverænt laveste pris.
Jeg har selv en model 2 og en model 4 og er særdeles tilfreds med lyden. Nu er man nået til model 6 og Telia butikkerne er igen de suverænt billigste. https://www.telia.dk/shop/accessories/hojttalere/harman-kardon-onyx-studio-6/#/black/36  De har en virkelig god lyd, men har ikke så mange indbyggede faciliteter som Citation serien.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. april 2021 - 08:44 #3
Den veho-401-MR7 er en smart bærbar højtaler 😀
Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med
Harman Kardon citatation 200 som er en bærbar smart højtaler 😉