Avatar billede frem-ad Professor
21. april 2021 - 16:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stifinder instille kolonne til det jeg gerne vil

Hej
I Stifinder eks. i musik der vises der Navn - Nr. - Titel - Medvirkende - Album men jeg har også brug for der vises type. (i Billeder kun det også være optagelse tidspunkt der mangler) jeg kan jo trykke på tilføj kolonne men så går jeg en mappe længere ind, så er det forfra med og finde kolonne og når jeg skal ind på et andet tidspunkt så skal jeg igen tilføje kolonnen.

Er der en måde så jeg kan få stifinder til og huske de koloner jeg vil have frem.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 16:55 #1
Jeg håber at dette link kan hjælpe:

https://www.altomdata.dk/faa-endnu-mere-stifinder-guide/3/
Avatar billede frem-ad Professor
21. april 2021 - 18:00 #2
Det tager ikke undermapperne med kun den enkelte mappe
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2021 - 18:14 #3
Jeg er desværre ikke så meget inde i det, men det er der andre på eksperten der er, og da deler med stor sikkerhed, gerne ud af deres viden😊
Avatar billede klaudi Ekspert
21. april 2021 - 21:32 #4
Når du har indstillet som du ønsker det kan du i Stifinder klikke på Vis oppe i menu linjen og så vælge Indstillinger ude til højre, vælg fanen Vis i boks der åbner, og klik på Anvend på mapper.

Så skulle den huske indstilling!
Avatar billede frem-ad Professor
22. april 2021 - 07:02 #5
klaudi det var lige det jeg manglede TAK