Avatar billede lurup Ekspert
21. april 2021 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Huawei pc starter op med fejl (hothey)

En der kan hjælpe med denne fejl der kommer ved hver opstart.
Se fil
https://drive.google.com/file/d/1iTnFBH9QjnRkVhxOpYZeO5QeDXTWCPl0/view?usp=sharing
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2021 - 21:10 #1
Afinstaller 'Huawei Keyboard Hotkeys' fra din startmenu ved hjælp af din mus.
Kan du se hurtig-genvejen fra startmenu programlist, højreklik på den og vælg afinstaller.

Genstart efter afinstallering, bare for at være sikker.

Er enheden op og køre, start Microsoft Store (Microsoft butikken).

Søg 'Huawei Keyboard Hotkeys' og se om det forårsager samme resultat ved at genstarte enheden?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2021 - 21:12 #2
*hov:

Søg 'Huawei Keyboard Hotkeys' og installer den.
Derefter se om det forårsager samme resultat ved at genstarte enheden?
Avatar billede lurup Ekspert
21. april 2021 - 23:03 #3
1000 tak det virker