Avatar billede JSV Novice
23. april 2021 - 13:38 Der er 1 kommentar

Automatisk oprettelse af flere linjer

Hej,
Mon der er en der kan hjælpe mig?
Sidder og er ved at opbygge et excelark med 4 faner. I 1. fane, er planen at man via en template indtaster datainput. Input er vedr. to devises - Device1 (in) og Device2 (out) og med specifikation af de to devises. Disse input der vedrører specifikationerne af Device1 og Device2, skal over i hver deres respektive fane. Så langt så godt.  :) I templaten skal man også angive hvor mange porte denne device har. Og såfremt der så er angivet 12 porte, så skal man i det sidste faneblad, hente specifikationen fra Device1 (in) og Device2 (out), som hænger sammen, da de fortæller hvordan et kabel bliver trukket fra et device til et andet. Det som så er, er de her x antal porte... Fordi, er der nu angivet 12 porte, skal man i det 4 ark Device (in&Out) have linjerne kopieret 12 gange, en pr. port. Således at man i Device In & out, kan se specifikationen af de 2 devices, der er forbundet men nu på 12 linjer, for at angive porte og deres individuelle "funktion".

Håber at der er en der kan knække nøden :)

På forhånd tak - JSV :)
Avatar billede JSV Novice
26. april 2021 - 18:41 #1
Er der mon nogen der kan løse denne, eller skal jeg mon i gang med noget andet. . :)