Avatar billede Uvanga Ekspert
25. april 2021 - 17:51 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Clone SSD til USB. Er windows med i cloning, eller er backup bedre?

Jeg har fået oplyst at min nyindkøbte USB WB elements er fuld kompatibel med Windows 10.
Jeg er dog lidt i tvivl om en cloning af SSD vil indbefatte Windows 10. Således at jeg kan anvende USB som harddisk.. Jeg har downloaded AOMEI, men aldrig brugt det. Så input med erfaringer er velkomne 👍
Eller er det bedre at oprette backup i stedet for cloning?
Jeg påtænker at bruge USB som funktionsdygtig harddisk. Hvis det da er muligt...
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2021 - 18:04 #1
Ja når din Windows fungerer som den skal, er det bedst med en backup med AOMEI, som enten lægges på en anden partition eller en ekstern harddisk. Den fylder for meget på en USB - men det kan lade sig gøre. Jeg vil foreslå en ekstern HDD.

Der har været problemer med den nyeste AOMEI, hvis du oplever det, så brug i stedet denne version, efter du har slettet den du har med Revo uninstaller.
https://aomei-data-backuper.en.uptodown.com/windows/download/3191633
Revo uninstaller free https://www.revouninstaller.com/products/revo-uninstaller-free/
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2021 - 18:07 #2
Ps. Cloning inbefatter også Windows.
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. april 2021 - 19:33 #3
Tak for info. Jeg har en ekstern USB harddisk på 1TB.