Avatar billede JensG Praktikant
06. maj 2021 - 11:57 Der er 1 kommentar

wifi camera

Jeg har et D-Link wifi camera og en konto der,
inden jeg køber et TP-Link camera,
vil jeg gerne vide om det kan bruges på D-Link kontoen ?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2021 - 14:38 #1
jf "Now, you can manage your mydlink cameras, smart plugs, and sensors right from your smartphone or tablet" så kan du have andet end deres kamera på - men om du kan styre det via deres app fra en tablet er ikke sikkert.
Men hvis du køber online så har du 14 dage til at finde ud af det - pak det forsigtigt ud, test, og his det ikke vil, så returner inden 7 dage (det er dumt at vente til sidste øjeblik). Pak det lige så pænt ned igen efter det er nulstillet osv, så du ikke efterlader spor og send som pakke (ikke brev), så der er forsikring på.