Avatar billede ErikHg Ekspert
06. maj 2021 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visning af klokken på Samsung Galaxy XCover 5

På min nye Samsung Galaxy XCover 5, mobil har kan jeg ikke få det aktuelle klokkeslæt fra med store tal. Der er de små ikoner øverst på siden, samt klokkesættet helt til venstre med ganske små tal, men ikke klokkeslættet med store tal.
Jeg har forsøgt og forsøgt men uden held.
På min gamle Samsung - en Galaxy J5 var der ingen problemer.
Håber at nogen kan komme med et råd, så problemet kan blive løst.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2021 - 19:26 #1
jeg har en app, der virker som vækkeur også. Inkl den musik, du har.
Jeg er så på ipad - men det er det samme her.
Søg på 'Alarm Clock Pro' fra iHandy Ltd. (der er en 'free' til test, men jeg gider ikke reklamer, og 8,95kr er jo ikke dyrt) Jeg kan vælge belysningsstyrke og farve på tal, og på ios er der mulighed for at den generer dig med facebook osv opslag (som ikke aktiveres, det er nat)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. maj 2021 - 20:33 #2
Vækkeuret i telefonen virker perfekt - jeg har brugt det lige siden tirsdag efter jeg fik telefonen mandag. Det er kun selv dette aktueller klokkeslæt på skærmen jeg efterlyser.
Jeg har indsat et link af skærmen - Der vises den aktuelle udendørstemperatur og hvilken by den dækker (Frederikssund) men ikke klokkeslettet med store tal.

https://ibb.co/HKmc8DQ
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. maj 2021 - 21:20 #3
Jeg har fundet et billede på nettet hvor der visses en Samsung Galaxy - ikke samme model som min, men billedet viser klokken med store tal.
Det er en forklaring på måden, hvordan jeg får disse store tal frem jeg ønsker.

https://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S_Advance
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2021 - 21:48 #4
Det er 'låseskærm' som du ser, når du trykker på tændt/sluk før du logger ind. Den er ikke på når du er logget på.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. maj 2021 - 23:18 #5
Jeg kan nu efter at jeg har lavet et mønster til at åbne mobilen med fået klokken vist med store tal. Det undrer mig bare at jeg ikke behøvede at oprette et sådant mønster på den gamle mobil.