Avatar billede Balar Seir Juniormester
07. maj 2021 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Låse Power Apps mod kopiering

Hej Eksperter

Jeg har lavet en lærredapp i Microsofts Power Apps, som skal bruges til at støtte vores administration.

Interne brugere i virksomheden skal have adgang til at bruge appen.

Dels for at beskytte mit arbejde mod kopiering, dels for at sikre mig mod, at nogen ved en fejl kommer til at ændre i koden, ønsker jeg at sikre mig, at det ikke (på nogen måde) kan lade sig gøre at åbne appen i "editormode" for andre end mig selv.

Er der en smart måde at gøre det på?
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede igoogle Forsker
07. maj 2021 - 11:26 #1
Hvis du deler den som bruger til de andre, så kan de ikke ændre, det er kun owner og co-owner der har den mulighed.
Avatar billede Balar Seir Juniormester
08. maj 2021 - 14:08 #2
Tak for hjælpen - det var jo ligetil...